FAQ
Bestelling & verzending
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wanneer het product op voorraad is en dit staat ook zo aangegeven op onze website, dan wordt de order binnen 3 werkdagen bezorgd. Kleine accessoires worden verzonden met Postnl. Grote producten zoals kaptafels, passpiegels, make up koffers worden verzonden via een van onze transporteurs.
Wat als mijn product beschadigd aankomt?
Al onze producten zijn zeer goed en beschermd verpakt middels dik piepschuim. Tevens worden alle producten bij ons zorgvuldig gecontroleerd en gefotografeerd alvorens deze worden ingepakt en overgedragen aan onze transporteur. Desondanks kan het voorkomen dat het product beschadigd tijdens transport. In dit geval kan direct contact opgenomen worden met sales@luxurypalace.nl met foto’s van het beschadigde product. Je e-mail wordt spoedig, uiterlijk binnen 3 werkdagen, in behandeling genomen en wordt er meteen een oplossing aangeboden zoals vervanging van het product.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Wanneer je van ons nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, is het mogelijk de verzending kosteloos te annuleren. Wanneer je order al verzonden is kan de order niet meer geannuleerd worden. Zie bij ruilen&retourneren hoe je je bestelling eventueel kunt retourneren.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Indien de producten in je bestelling op voorraad zijn, dan kun je deze tijdens onze showroom openingstijden afhalen in ons magazijn in Lijnden. Zie onze contactpagina voor de adresgegevens. Stuur hiervoor een e-mail naar sales@luxurypalace.nl en wij laten je weten vanaf wanneer je bestellingen bij ons in het magazijn klaar staat.
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Wij verzenden naar een aantal landen binnen de Europese Unie waaronder:
- Frankrijk
- Duitsland
- België
- Spanje
Mocht je een bestelling willen plaatsen en het land waar bezorgd dient te worden staat er niet bij, kun je altijd een aanvraag indienen via het contactformulier op onze website of stuur een e-mail naar sales@luxurypalace.nl.
Wat is een pre-order?
Je kunt een pre-order plaatsen op het moment dat een product niet op voorraad is. Wij vermelden de geschatte levering altijd onder de productgegevens. Wanneer je een pre-order plaatst ben jij een van de eerste die het desbetreffende product kan ontvangen. Zo ben je niet te laat met bestellen en loop je geen voorraad mis.
Ik heb een pre-order geplaatst, wanneer kan ik deze verwachten?
Bij het plaatsen van de pre-order staat de geschatte levertijd bij het product vermeld. Wanneer een vertragingen optreden in de levering van jouw pre-order, wordt je tijdig op de hoogte gebracht. Wij houden jou zoveel mogelijk op de hoogte van de voortgang van jouw pre-order bestelling.
Kan ik bij bezoek aan de showroom de kaptafel meteen meenemen?
Dit is mogelijk wanneer de kaptafel op dat moment op voorraad is. Mocht dit niet het geval zijn kun je een pre-order plaatsen en deze afhalen wanneer deze weer op voorraad is in ons magazijn.
Klachten & betaling
Ik heb een klacht over mijn kaptafel, wat nu?
In het geval je een klacht kun je deze melden via de contactgegevens op onze website. Wij doen altijd onze uiterste best om jouw klacht zo goed mogelijk op te lossen.
Kan ik een mijn bestelling achteraf betalen?
Ja, bij ons kun je je Hollywood kaptafel, Hollywood passpiegel of andere producten achteraf betalen via Klarna.
Kan ik mijn bestelling in termijnen betalen?
Ja, bij ons kun je je Hollywood kaptafel, Hollywood passpiegel of andere producten achteraf betalen via Klarna.
Ruilen & retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja het is mogelijk om jouw bestelling binnen 14 dagen te retourneren, mits het product in gebruik is genomen of gemonteerd is. Een retour dient aangemeld te worden via sales@luxurypalace.nl.
Wij nemen jouw retouraanvraag zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 3 werkdagen, in behandeling. Lees hier meer over retouren&ruilen:
https://luxurypalace.nl/pages/ruilen-en-retourneren
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Het is mogelijk je product bij ons om te ruilen mits het product niet in gebruik is genomen, gemonteerd is geweest en het product alsook de verpakking in nieuwstaat bevinden. Een omruiling is niet kosteloos en zijn de verzendkosten van de omruiling voor jouw rekening. Vraag de omruiling aan via sales@luxurypalace.nl